čtvrtek, března 09, 2006

Co bude dál ?

Konečně se mé bio hodiny srovnaly, a v pět ráno už jsem vybíhal. Snažil jsem se vzpomenout, kdy jsem byl naposledy takhle ráno. Už to bude určitě déle jak týden. Důvod je prostý - zase nával práce. Večer padnu na ústa, ráno se probouzím jak mátoha, bez energie a chuti na běhání. Ta se dostaví během dne, tak alespoň těch pár podvečerních běhů se synkem mi zlepšilo náladu.

Když mi ráno křupal panenský sníh pod nohama, ostré sněhové vločky mě oslepovaly, a do toho křičeli ptáci, napadlo mě, že už to tady máme. Pořád se to omílá v médiích. Oteplování. My, ze středu evropy to poznáme na větších extrémech. Zpomalí se nám Golfský proud, který nás v zimě otepluje a v létě ochlazuje. V zimě bude větší zima, v létě větší horko. K tomu se přidá voda, vítr ...
Ležíme na stejné rovnoběžce jako Moskva, tak možná za pět let poběžíme Kbelskou desítku v minus dvaceti v pohorkách. Nic veselého. Celou cestu jsem přemýtal, co můžu udělat, aby to tak nebylo. Omezit spotřebu, jezdit sockou, méně topit. Víc asi nevymyslím. Vlastně ano. Až budu mít dovolenou, tak na místo rekrace poběžím.
Jednou ropa dojde, a všechny silnice budou pro kolaře a běžce. Na všem špatném je něco dobré. Sedám do auta a jedu do práce.

Žádné komentáře: