sobota, srpna 26, 2006

Měření rychlosti

Vše klaplo na sto procent. Dokončená půlroční práce, skvělá domluva s Radkem a má nálada těšící se na nový zážitek. Má první hodinovka.
Podrobil jsem se měření rychlosti. Nikoliv na radaru městské policie, ale na běžeckém oválu nedaleko Staré Boleslavi. Už příjezd na místo sliboval, že se mi tam bude líbit. Uprostřed lesa stojí atletický stadion s pěknou tartanovou drahou. Pocit lesního prostředí umocňovaly zaječí bobky ve čtvrté dráze.
Mám štěstí na závody. Výborný servis organizátorů, kapela hrající do kroku po dobu celého běhu, skvělý komentář, ideální počasí, sešlost milých lidí. No řekněte, copak lze běhání nemilovat ? Člověk rychle zapomene na to, že po výstřelu vyrazí jak kanec z bukvic, přestože ví, že se mu to vrátí. Zapomene i na bezohledné chování běžce číslo 18.
Zbudou jen ty krásné zážitky. Radost ze setkání s TD, se kterým bych nejraději celou hodinu provyprávěl nejen o jeho psí rodince. Radost z toho, jak mě Radek hecoval, abych šel s ním do ostrého závěru. Radost z toho, že slečna, která mě už potřetí předběhla se na mě po skončení usměje. Radost se svého výsledku.
Na startu jsem v debatě s ostatními jen tak plácnul číslo 13 a třičtvrtě. Síla myšlenky je veliká. Výsledných 13700 metrů mě naplnilo štěstím. Příště řeknu pod 14 nejdu.
Moc děkuju Radkovi a Jitce za přepravu, podporu a Jitce navíc za pečlivé zaznamenávání časů.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Witty,
skoro 14 za hodinu není vůbec špatný výkon, dobrý!

Anonymní řekl(a)...

Jak pise Witty, bylo to fajn. I to, ze se zavod vesel mezi dve intenzivni prehanky. Z te druhe se vyklubala behem meho pobytu ve sprse bourka, pred kterou jste asi stacili naskakat do aut :-) Kdyz uz jsem cekal az prejde, tak jsem pockal i na vyhlaseni vitezu :-)

Ahoj, TD

running observer řekl(a)...

Máš pěkný výkon. Já mám na hodinovku už asi 2 roky starý výsledek, takže by mě zajímalo, co bych dal já.

Když budeš trénovat a běhat jako dosud, těch 14 km ještě letos (nebo při nejbližší příležitosti) překonáš. Přiznávám se, že si na něco takového taky brousím zuby.

Vlasta Parkanová řekl(a)...

Ahoj všichni, jsem Vlasta Parkanová jménem České Budějovice. Jsem tak nadšená, že mé rozbité manželství bylo obnoveno a můj manžel se vrátil poté, co nás a moje dvě děti opustily pro jinou ženu. Po osmi letech manželství jsme byli s manželem v jednom nebo druhém boji, dokud mě nakonec neopustil a přestěhoval se do Kalifornie, aby tam byl s jinou ženou. Cítil jsem, že můj život skončil a mé děti si myslely, že už nikdy neuvidí svého otce. Snažil jsem se být silný jen pro děti, ale nemohl jsem ovládat bolesti, které trápí mé srdce, mé srdce bylo plné bolestí a bolestí, protože jsem byl do svého manžela opravdu zamilovaný. Každý den a každou noc na něj myslím a vždy si přeji, aby se ke mně vrátil, byl jsem opravdu naštvaný a potřeboval pomoc, tak jsem hledal pomoc online a našel web, který naznačuje, že Dr. osagiede pomohl mnoha lidem vrátit jejich vztah zpět, pak jsem cítil, že bych to měl zkusit. Kontaktoval jsem ho a řekl mi, co mám dělat, a udělal jsem to, pak pro mě udělal (kouzlo lásky). O 28 hodin později mi manžel opravdu volal a řekl, že mi a dětem moc chyběl, tak úžasné! A tak se ten samý den vrátil s velkou láskou a radostí a omluvil se za svou chybu a za bolest, která mi a dětem způsobila. Od toho dne bylo naše manželství silnější než dříve, a to vše díky Dr. osagiede. Je tak mocný a rozhodl jsem se sdílet svůj příběh online, že dr. Osagiede, je skutečný a mocný kouzelný kouzelník, pokud potřebujete svůj vztah zpět nebo se váš manžel přestěhoval s jinou ženou, už už neplakejte, kontaktujte tohoto mocného kouzla . Zde je Jeho kontakt: email doctorosagiede75@gmail.com, můžete mu také zavolat nebo ho přidat na Whatsapp a viber: +2349014523836