pátek, ledna 27, 2006

Podpořte Tučňáka 2.díl

/* převzato z blogu Běžícího Tučňáka */

Včera v půl osmé večer, ukolébán teplou večeří a splněnými úkoly, začal jsem přemýšlet o ranním výběhu, zda zkusím ten lupičský šátek, jestli dám promeškanou osmičku nebo ztracenou patnáctku. Jak už to bývá - zazvonil telefon.
Cože mi kamarád volá tak večer, uvažoval jsem. Ještě než jsem stačil říct ahoj, ozvalo se: “KDE SEŠ !!??” V hlavě mi proběhl nanosekundový reset, v mžiku se oživily paměťové registry (Bill Gates by nad tou rychlostí zbledl) a já si uvědomil, že už půl hodiny mám hrát mariáš. Nastal zběsilý přesun na Žižkov a za 20 minut už jsem prohrál první tři koruny.
Hra se jako obvykle protáhla do ranních hodin a tak ráno po třech hodinách spánku bych si sotva zavázal tkaničky. Dospal jsem skoro do sedmi a do práce přibral “preventivně” druhý baťoh.

Časově se to hezky poskládalo, a já už věděl, že běh dneska BUDE za světla. Řešil jsem akorát takovou maličkost - kde. Po středečním ledování se mi do Klánovic vůbec nechtělo. Vzpoměl jsem si na kousek cesty, kterou jsem bezpočetněkrát projel na biku cestou na Černý most. Je to asfaltka, a protože v Praze na silnicích led není, nemusel by být ani tam. NEBYL !!!
Hostavice je to místo zaslíbené. Z jedné strany je vjezd jen pro dopravní obsluhu, z druhé je to slepé, resp. od hráze jednosměrné. Tomu odpovídala i frekvence aut - napočítal jsem jich 8 za hodinu.

Připadal jsem si jak na jaře. Teplo, sluníčko, suchý asfalt. Už vím jak to asi bude vypadat v běžeckém ráji.
První kolečko jsem dal jen po asfaltu ve svižném tempu a dalo to 11,5 minuty.
Ve druhém jsem se nechal zlákal suchou trávou podél potoka. Ucházející terén, ne horší než podél Váhu v Piešťanech. Doběhl jsem za domy z opačné strany než v prvním kole. V noci bych tam ale běžet nechtěl. Je tam kanál. Nemá víko. Hrozně to v něm šplouchá. Asi tam bude teplo.
Třetí kolo bylo průzkumné. Zaprvé mě strašně zajímal ten kanál, a pak taky, kam by se dalo až doběhnout podél potoka.
Ten kanál musíte vidět. Vypadá to, jako by právě opouštěl zem. Je asi půl metru nad úrovní terénu, okolo je roztrhaný beton a to víko asi už odlítlo. Pokud měl dno, tak nebylo vidět. Brrrrrr.
Doběhnout by dalo dáááleko, je tam ale horší cesta.
Dnešní výběh jsem ukončil po 1:02 čtvrtým asfaltovým kolem. Kdybych nemusel za prací, běhal bych tam ještě teď. (nebo se topil v tom kanálu :D)

Žádné komentáře: