pondělí, dubna 17, 2006

3 x 0

Malé vysvětlení pro zvídavé, proč jsem nebyl v Bakově.
Bakovský půlmaratón jsem neplánoval, a rozhodnutí své účasti jsem odkládal do poslední chvíle. Chtěl jsem si v sobotu dát poslední dlouhou před PIMem a Bakov by se stal jen součástí treninku. Bohužel nakonec nebyl ani Bakov, ani dlouhá. Při čtvrtečních čtyřstovkách se cosi přihodilo na levém chodidle. Z vyklusání se stala pajdavá chůze a páteční dobíhání vlaku utrpením. Naordinoval jsem si třídenní odpočinek.
Bolest pomalu ustoupila a tak dnešní lesní proběhnutí mělo být zkouškou, jak na tom chodidlo je. Po nazutí boty mi hned bylo jasné, kde je chyba. Může za to vložka. Ta vložka, se kterou jsem si užil pražskou půlku, začala narovnávat klenbu. Nechal jsem ji proto doma a 7 km při TF 60-65 bylo příjemným regeneračním během. Do boty ji vrátím za pár dní při nějakém volném běhu.
Běhám pro pohodu v životě a zdraví a tak to zůstane. Zda mi tento výpadek ubere pár minut na PIMu mě netrápí. Mám sice silnou motivaci posunout se výkonem o kousek výše, ale ne za každou cenu. Howgh.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdar a silu!

dej se do kupy. Prisel jsi o velmi podareny sobotni zavod.
Muze za to nova vlozka Form...?

cau

T.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Witty,

na jednej stranemi je mi ľúto, že si nebol v Bakove (krásny závod, super trať), na druhú stranu, máš sa na čo tešiť o rok.
Daj sa do poriadku a čakáme Ťa s Tučňákem tento týždeň na úseky. Mimochodom, každý deň som chodil aspoň 100x na Tvoje stránky a hľadal som nový príspevok. Som rád, že si v poriadku...

Keke

PetrS řekl(a)...

Je to vložka od Dr. Maška.
Byl jsem na kontrole, provedl mi drobnou úpravu NA DRUHÉ NOZE. Holt rovnat něco, co se křivilo skoro 40 let je bolestivé :(
Dneska zkusím dát tempo, ale úseky zatím určitě pokoušet nebudu.