středa, července 19, 2006

Hledá se vodič

Pěkně mě Lubosh prohání. Dnešní 4 + 10 v tempu + 4 nebyla žádná procházka růžovým sadem. Vstal jsem o něco později, než jsem chtěl a vybíhal až asi v 5:20. Na konci rozklusu jsem se ohlédl, zda není nikdo v okolí a zařadil pár cviků z běžecké abecedy. To se veverky nasmály. Vypadal jsem jako bych měl každou chvíli upadnout.
Ostrý start vyšel na začátek nového mostu na Císařský ostrov. Začínám dupat. Bohužel je to jen dupání až se koně plaší a žádný pořádný běh. Ach to ráno. Běhá se sice skvěle, ale ty tempíčka mi po ránu nejdou. Přebíhám lávku a zařazuji se za běžce ve žlutém tričku, který přiběhl od kanálu (myslím samozřejmě vodního). Těším se jak navážu hovor, ale jaksi to nejde. Přestože chlap běží způsobem, jako by měl dnes relaxační běh (znáte Tučňáka, že), začíná se mi vzdalovat. Využívám jeho vodičství a snažím se ho držet. Pak se snažím ho aspoň neztratit z očí. Za zoo zahybá do kopce, a já se táhnu k útulku jak supící lokomotiva. Dobíhám k otočce, polévám se vodou a snažím se tragédit zpět. Kousek za obrátkou potkávám žlutého vodiče, který mezítím stihl dát odbočkou 2 kopce a 150 schodů. Vesele na mě mává, zatímco já lokomotiva sotva vypustím páru.
Kdyby náhodou ten příjemný chlapík četl můj blog, nechť se prosím ozve. Rád bych znovu využil jeho rychlé služby a prohodil i pár slov.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Witty, dneska ráno jsem od Tebe trochu opisoval a dal jsem si taky desítku v tempu maratonu. Tím pádem nepřijdu dnes večer do Stromovky.