úterý, listopadu 07, 2006

Jsem zvíře

Ano, jsem zvíře. Řadím se po boku medvěda, kuny a našeho psa k zimním spáčům. Pozoruji naší psovou jak se teď na podzim bezmezně cpe a s hrůzou pozoruji, že se chovám stejně. Jen díky běhání a občasnému vymáhání v bazénu nevypadám jako ona. Chovám se v těchto dnech přirozeně jako zvíře, které využívá plody přírody k přežití nastávající zimy.

A jak pokračuje moje ultra-rozhodnutí? Je pevné. Začínám opět své ranní běhy provozovat v nekřesťanskou dobu a pomalu prodlužuji nejen své víkendové běhy, ale i ty ranní. Posledně jsem při dvou-a-půl hodinovém běhu otestoval sojovou tyčinku z dílny firmy Nutrend.

Dean tvrdí, že pokud při dlouhém běhu pozře bílkoviny, proběhne rychleji následná regenerace. Zřejmě to funguje i na mě. Ani jsem neměl problém s trávením, jen jsem musel tyčinku (63 gr) rozdělit na vícekrát. Jak jsem si již ověřil na oběhu republiky, při pomalém běhu můžu v rozumném množství sníst téměř cokoliv co znám.

Zítra se budu snažit dělat člověka a dát ráno (pro někoho ještě v noci) aspoň dvacku.

Žádné komentáře: