středa, února 14, 2007

Volně s Milošem

Vybíhám schody na Letnou na své náhradní trase do Stromovky. Cítím, že dnešní čtyřstovky budu tahat z paty. Mám 11 minut na místo srazu a v hlavě mi šrotuje Kbelská desítka. Díval jsem se na loňský průběh a říkám si, že za 4:20 na prvním kilometru budu letos moc rád.

Dvě minuty před čtvrt na sedm dorážím ke Šlechtovce. Bohužel vidím jen přibíhajícího Miloše, jinak nikde ani bota. No nazdar, běhat s Milošem čtyřkila sám, to je jako napsat si dopředu parte. Záhy se však objevují další kamarádi a mě se ulevuje.

Miloš říká: „Dnes jdeme volně, jsem nějak unaven“. Fajn, 400 metrů za 90 vteřin a budu spokojen. První rozeběh mi připadá, že jdeme opravdu pomaleji než minule. Zdání klame, na budíku je 83 vteřin. Že bych se lepšil? Možná malinko, ale to co následně předváděl Miloš je obdivuhodné. Každý zásek rychleji až někam k 72 vteřinám.

Po deseti úsecích opouštím zbytek skupinky a ve „volném“ tempu 4:40 vyklusávám k domovu. Mé třetí čtyřstovky v životě dopadly pěkně: 83 82 85 82 84 83 86 86 90 84. Opět jsem druhý den tělesně naprosto v pohodě. Více jak dva roky běhání už musí být někde vidět.

Něco vám prozradím. Na monitoru mám nalepenou cedulku. Je na ní napsáno: 7.4.2007 Česká Lípa 3:15 tempo 4:37. Žádné malé plány, co?

6 komentářů:

forest řekl(a)...

jaj, asi bych s těma čtvrtkama taky něco udělat. U 90 začínám být už hodně zadýchaný :-( Asi to chce natáhnout krok. Jaké jsi u toho šel MK?

running observer řekl(a)...

No teda fakt, nějak Ti to dobře běhá. Ne totéž se dá říct o mně. Inspirován Tvými kilometry jsem zašel v pátek na Morendu dát si taky kilometry, ale nebylo to nic moc...

Forestovi fakt stačí jen natáhnout krok (prodloužit délku kroku z 1,80 na 2,00 m :-)

PetrS řekl(a)...

MK jsme měli podle Miloše. To bylo tak: většinou kolem 400 m v čase +/- 4:10.

Zadýchání k tomu asi patří, ne? Po každém záseku jsem si vzpoměl na slova klasika: Proč to děláš? Našel jsi snad zdraví na hnoji?

Forestův krok bych odhadoval spíš ke třem metrům.

forest řekl(a)...

Chlapci, jen si dělejte srandu. Ale třímetrový krok určitě nemám. Delší krok má jistě vl001.
Já šel MK za 140 sekund 400 m, což je asi moc krátké na zregenerování. Budu muset rodloužit a potom začít zkracovat.

Vl001 řekl(a)...

Možná delší, ale rozhodně pomalejší. A na úseky si přes svůj věk ještě netroufám:-) Každopádně to děláš Witty lépe než já lenoch. Tak ať se ti tvůj ultraběh podaří v superčase.

Vl001 řekl(a)...

Jo a zdaleka nejdelší krok, který jsem kdy viděl, má další brňák Honza Š. Zkuste se na něj někdy dívat, je z dálky rozeznatelný mezi ostatními :-)