středa, dubna 02, 2008

Běžecká fotografie roku (aktualizováno)

Nic netušící závodník s číslem 3549 běží zatím s úsměvem na tváři:

Zdánlivě nesmyslný breakový pohyb a zděšení ve tváři...
...vysvětluje hlava psa vlevo:
Á, psík má doprovod, no co, vždyť je tu přechod:

Z tváře úsměv zmizel (ne však u pána se psem)

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ahoj Petře teda to jsem se nasmál, promiň, ale toho psa jsem potkal na Výtoni a zdravil jsem jeho paničku, je to maminka kluka co chodí s mojí dospělou dcerou. To je náhoda chtěl jsem jít spát a kouknul jsem k tobě a viděl toho psa, ještě teď mi bolí břicho. Hodně štěstí a míň takovýchto zážitků Tomáš

PetrS řekl(a)...

Ahoj Tome, děkuju :)
Když jsem celou scénu viděl zezadu, vypadala skoro až nebezpečně. Ale bráchovi se podařil zachytit ten moment dokonale. Směju se jako blázen, když si na ty fotky jenom vzpomenu.

Unknown řekl(a)...

Petře, to si představ nádodu, kluk z Pardubic jde běhat do Prahy, shodou okolností má dcera kluka z Prahy a ten má maminku, dědečka a psíka (Šon se jmenuje ten pes) a včera jsem četl Tvoji odpověď na foru a tak jsem si řekl, že ještě než půjdu spát mrknu sem a co nevidím :-) teda vidím. Do Pardubic na 1/2 nejedeš?
Jo a brachovi gratuluji!!!

PetrS řekl(a)...

Tome, je fakt bomba :D
Čekal bych, že se ozve "postižený" běžec, ale že někdo pozná známou němou tvář, by mě nenapadlo. Jj, svět je malý a o náhody v něm není nouze :)
Do PDB bohužel nejedu, máme s kamarádem už od ledna na tento den naplánován běh Dobřichovice (mezi Prahou a Berounem) - Dobřichov (u Peček). Budu možná v Plzni a pak určitě na PIMu (3:45)

Unknown řekl(a)...

Jo jinak mi občas pošleš nějaký paušál za obchodní snahu na behej.com tedy nevím jestli to víš, to aby bylo jasno. Ahoj

PetrS řekl(a)...

Takže jsme došli k tomu, že se vlastně známe a viděli jsme se na After party :D

Unknown řekl(a)...

To je ale dokonalej komiks :)))