čtvrtek, listopadu 02, 2006

Rozhodnutí

Mnoho mých příspěvků zůstalo nedopsáno v šuplíku. Důvody jsou především časové. Byli jste tak ochuzeni o články „Začalo období Tchibo“, „Kouzelný víkend u Berouna“ aneb "Miloš říkal..." a ještě jeden bez nadpisu.

Tento příspěvek odkládám již týden. Týká se mého rozhodnutí zúčastnit se dubnového běhu z Pece do Pece za tři dny. Z Pece pod Čerchovem do Pece pod Sněžkou. Vzdálenost je 350 km. Jedná se o akci kamarádů – Miloše, Martina, Franty a Mirka. K nim se přidá Štefan a já.

Když mi Miloš o tomto běhu říkal v Račicích, byl jsem nalomen. Zlomila mě kniha, kterou jsem sice dočetl s rozpaky, ale vybral jsem si z ní své. Zajímalo mě, jak se na takovou akci trénuje. „To si dáš jeden den v měsíci běh na celý den“ říkal Miloš.

Začínám v noci z 24.11. na 25.11. Vybíhám po 22 hodině z Jižního města s doprovodným vozidlem, které bude řídit člověk, který je hluboko usazen v mém srdci. Na plánu je běh kolem 60ti km, přesnou trasu ještě upřesním. Akci však zruším, bude-li méně jak 10 pod nulou.

Přidáte se někdo?

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pokud je to beh na 60 km, proc zacinat v noci a ne nasledujici den rano?

PetrS řekl(a)...

Chci si to jen zkusit v noci...
V tom me inspiroval "Karno"

running observer řekl(a)...

Těch 60 km může být velmi příjemný zážitek. Těch 350 km za 3 dny - to ke konci nebude vůbec žádná legrace. Je sice pravda, že jsou tací, kterým by na to stačily 2 dny, ale...

Anonymní řekl(a)...

Dost potrhlej napad:-)! Ale libi se mi odhodlani a odvaha, s jakou do toho jdes.I takovy nocni dobrodruzstvi stoji za to vyzkouset...Preju, at naplni Tva ocekavani... LB