neděle, února 12, 2006

Týden snů, rovinka není kopec

aneb jak Mirek K. říká, teď už běháme normálně

Nabuzen pátečním společným výběhem s
Tučňákem a Kekem, a pln dojmů z jejich sobotního běhu, jsem dnes vyběhl na plánovanou pětatřicítku. Vyměřil jsem ji z domu k vlakové zastávce v Řeži s tím, že musím přidat jedno kolečko ve Stromovce. Ráno jsem vyvenčil přítelkyni a po zralé úvaze oddálil běh na jedenáctou hodinu.
Zmrazky začaly tát, tělo už se po sobotní pauze taky celkem vzpamatovalo a tak úvodní tempo na pátem km 4:55 bylo velmi příjemné. Mile mne překvapilo, kolik běžců a běžkyň se tou dobou ve Stromovce hemžilo. Nebyl tam někdo z vás, ctěných čtenářů ?
Po zahřívacím kole jsem odbočil na lávku do Troje a pokračoval pohodovou cestou podél Vltavy směr moře. Tělo si chtělo běžet, tak jsem jej nechal. Po kopečcích z minulého týdne to byl docela relax.
Navykl jsem si dělat pauzy na občerstvení každých 30 minut a striktně jsem je dodržoval i tentokrát. Rozdíl byl v tom, že Enduro jsem zkusil už po hodině, i když bylo tílko v pohodě. Byl to pokus, který stoprocentně vyšel. Sice mi trvalo chvilku déle, než jsem tu hmotu polknul, výsledkem však bylo, že krize se v podstatě nedostavila.
Za dvě hodiny bylo v nohách bezmála 24 km a mě přepadla euforie. Na zpáteční cestě ve Stromovky jsem si dal překážkový běh - vylezlo sluníčko a s ním i početné procházkychtivé skupinky typu rojnice. Asi budu sebou nosit zvonek. Závěrečný zběsilý kopec do Ovenecké si vynutil poslední picí zastávku.
Nakonec z toho bylo 36 km za 3:05 + 8 minut na občerstvení. Když jsem si letošní nejdelší běh zapisoval do deníku všiml jsem si, že jsem se překoukl v plánu. Nemělo být 35 ale 30. Co se dá dělat, že bych se těch 5 km vrátil pozpátku ?
Lepší tečku za týdnem snů jsem si nemohl přát. Naběháno 75 km.

Pro znalce jednoho nepublikovatelného vtipu: A to je teprv únor !

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty draku! 36 km za 3 hodinky.. to je nádherný čas. To jsi nás v pátek hodně šetřil! :)

Super čtení!

T.

Anonymní řekl(a)...

Witty ty jsi neposeda. Beha ti to teda proklate rychle, a ta tydenni kilometraz je taky krasna. Diky za 'nabuzeni' - ted jsem tyden prosmrkal a prokaslal, tak uz se tesim. V nedeli uz jsem to nevydrzel - precetl jsem si o slavnem Krcskem sedmiclenem vybehnuti a ze Tucnak ma za tyden cca 54 km, kouknul na tu nulu u sebe a musel jsem vybehnout :))
A kdyz ted ctu 36 km za 3 hodky...uaaa, musi pridat :))
At ti to beha a etsim se navidenou na bazene ;)
Papaaya

PetrS řekl(a)...

Diky za comments, ono tech 13 minut k celkovemu casu patri, tempo tak bylo 5:21. Po vysilujicich kopeccich z min.tydne byla rovinka lahoda pohoda.
Tucnak rikal o bazenu 2x tydne, tak to musi vyjit. Tesim se na spolecnou soutez v piti chlorovane vody. :)

Anonymní řekl(a)...

To seš teda Drak...