čtvrtek, května 04, 2006

Švihadlo

Neděste se. Nebudu referovat o mých pokusech zvýšit výkonost skákáním přes toto sebevražedné sportovní náčiní. Zážitek byl daleko příjemnější.
Včera, v půl třetí mi zavolal synek, že by rád šel na koncert. Vidina vyklusání se rozplynula jak pára nad hrncem, ale nejen během je živ člověk. Švihadlo mám rád. Je to pohodové reggae, a mezi jejich texty které nepotřebují komentáře patří: "Dobrou náladu mám...", "V duši pohodu, já potřebuju mít ...","Optimista" ale i nepřekonatelný "Zelený list". Prostě pohodová muzika pro pohodové maratónské běžce.
Zážitek byl umocněn tím, že Akropole byla zaplněna asi jen z třetiny, a vzduch tak byl dýchatelný. Výklus jsem nahradil pošlapováním v rytmu a strávil velmi příjemný večer zase jednou jinak než v běžeckých botách.

Žádné komentáře: