sobota, března 18, 2006

Cirkus s Milošem

Dnes jsem se zúčastnil běžeckého cirkusu, který pořádal Miloš v pražské Stromovce. Na setkání s Milošem jsem se těšil tak, že rodinný výlet musel být odložen na příští týden. Díky „jarnímu“ počasí mimo Prahu to zas nebyl takový problém ostatní členy rodiny přemluvit aby si přispali.

Při sbíhání kopečku ke konečné tramvaje jsem s potěšením zaregistroval, že před Planetáriem už stojí pěkný dav lidí. Na místě jsem se přivítal s několika už známými tvářemi, a hrnul se seznámit s Milošem. Do dnešního dne jsme si jen psali. Bylo mi velmi příjemné si s ním stisknout ruku. Miloš na mě působí jako velmi skromný člověk, který svým přirozeným vyzařováním dokáže nadchnout každého, a myslím, že nejen lidi postižené běháním. Díky němu jsem před devatenácti měsíci objevil nepopsatelnou krásu běhání, které mi, jak Miloš říká, dalo víc, než jsem mu obětoval.

Nejprve se odhaduji minimálně stohlavý dav vydal na zahřívací kolečko. Po něm nám Miloš ukazoval jak se správně rozcvičit a vysvětlil nám, co se děje v těle při různých situacích. Dokonce si i lehl na zem a předváděl cviky na uvolnění zad. Došlo i na běžeckou abecedu, kterou jsme po Milošovi napodobovali. Po třetím cviku mu zazvonil telefon, tak jsme všichni dělali, že také telefonujeme. Prý ale tento cvik do běžecké abecedy nepatří.

Poté, co nám Miloš poskytl spoustu užitečných rad, vyrazili jsme na společný běh Stromovkou v mírném tempu. Chodci raději sami opouštěli cestu a někteří nás povzbuzovali. Prý nějaký závod, nebo co. Omylem jsem odbočil za skupinkou, kterou vedl Rosťa a dal si jeden chrtí okruh přes kopeček. Na rovince jsem se opět připojil k Milošovi a se skupinkou pohodových běžců doběhl k Planetáriu.

Byl to zážitek do mé sbírky nej. Do té patří první maraton, dlouhé běhy na pohodu a běhání se stejně postiženými z JM.

Myslím si, že jako mě, nadchl Miloš i řadu jiných. Nevím, jak přesně napsat co cítím. Kdo se někdy setkal s vysokou duchovní bytostí mi bude rozumět.

Miloš patří k těm, díky nimž, je život na této planetě hezčí.

A na závěr: kdo by se rád setkal Milošem má možnost na ½ PIM, kde bude dělat vodiče na čas 1:40.

Žádné komentáře: