středa, března 01, 2006

Nabito

Musím se dívat na předchozí titulky, abych se neopakoval. Například titulek "Radost již od rána" bych mohl dnes použít a dát za něj dva vykřičníky.
Přiznám, že předchozí týden mě unavil a dopřál jsem si dvoudenní luxusní pauzu vyplněnou prací. Zpočátku byl dnešní ranní běh s Tučňákem trochu gumový ale opět pln superlativů. Vzájemně vyhovující tempo, příjemné povídání, těšení na jaro. Z takového ranního běhu žiju celý den. Bezvadná nálada, pracovní problémy se řeší s chutí, a "maličkosti" zůstávají maličkostmi. Je to taková nákaza během. Příjemné nabití energií. I kdybych se v maratonu nezlepšil ani o minutu, tak tyhle pocity za trochu potu stojí.
Běželi jsme 12tku, já pak ještě o kousek víc. Doma se sice vytahuju se svým orientačním smyslem, ale dnes jsem na JM zabloudil. Tučňák mě opustil u svého domu a řekl: "Tudy". Věděl jsem, že poběžím rovně a pak někde doleva. To někde jsem neodhadl správně a tak jsem si prohlédl dosud nenavštívený Újezd. Některé ulice mi přišly stejné, možná proto, že jsem je navštívil dvakrát i třikrát. Nakonec mě ani nepřekvapilo, že jsem se k autu dostal z té strany, na kterou jsme původně vyběhli.

Žádné komentáře: