středa, dubna 19, 2006

Léčba během

Dost už bylo fňukání nad vyndanou vložkou. Odstranil jsem ji nejen z běžecké boty, ale i z pracovních kanad a ortho pantofle jsem schoval pod pohovku. Bude chvilku odpočívat a do boty ji určitě zase vrátím.
Plán byl neurčitý - vyběhnu a uvidím. Prvních 500 metrů jsem chodidlo cítil a nebylo to dvakrát příjemné. Zasunul jsem do hlavy uzdravující program: ať se noha při došlapu nějak poskládá a bude to dobré. Software fungoval bezchybně, a po dvou km už jsem si říkal: čím jsi se zkazil, tím jsi se napravil. Začal jsem přikládat do kotle. Nebyl důvod se flákat, a proto jsem se snažil vyhnat TF trochu výše. Stále jsem hlídal kam nohu pokládám a i tak se mi podařilo běžet chvílemi i přes 80 % TF. Dvě oblíbená kolečka v Klánovickém lese čítající 11,5 km byla zdolána za 53:38. Zavládla spokojenost. Běhat jsem nezapoměl.
Tolik moje zkušenost s vložkami na míru. Přidám ještě několik postřehů od zkušenějších běhacích kamarádů. Nové vložky neberte na úseky. Chcete-li předejít puchýřům, pořiďte si k novým vložkám ponožky Moira plyš. Vyzkoušeno na vlastních nohou :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Docela mě tvoje problémy s vložkama překvapily. Sice jsem si po jejich pořízení prožil dvoutýdenní období, kdy jsem měl puchejře na obou chodidlech, protože klenba, co byla celý život ve vzduchu, se najednou něčeho dotýkala. Ale pak se kůže zdrsnila a od té doby v pohodě. Už bych bez nich nikdy běhat nešel. Nicméně přiznávám: úseky jsem v nich ještě nezkoušel:-)
Ať se daří!