čtvrtek, dubna 27, 2006

Výklus

Pozoruji na sobě velmi zajímavou věc. Druhý den po intenzivním treninku se cítím v pohodě, nic mě nebolí. Až do výklusu. Teprve při něm poznávám, zda předchozí běh byl kvalitní, či jsem se flákal.
Ponaučen, že na výklus se neberou stopky, vyběhl jsem včera až ve čtvrt na deset večer. Zdržela mě práce a návštěva u příbuzenstva. Kdosi to na Tučňákově blogu nazval PRDS.
Po dlouhé době jsem zavítal na Letnou. Mnoho se nezměnilo. Spousta opilců, v křoví nahé zadky, vzduch o poznání horší než ve Stromovce. Obkroužil jsem si tři kolečka a již v prvním mi bylo jasné, že za hezkého počasí mě tam už nikdo neuvidí. I kdybych sebou ty stopky měl, nebyly by mi nic platné. Nohy hlásily únavu a již čtvrtý běh s vrácenou vložkou naznačil, že nemám s rovnáním křivých nohou zdaleka vyhráno. Cítím achilovku, a na pohmat se jedná o úpon mezi kotníkem a patou. Takže dneska to bude zase bez a raději opatrně.

Žádné komentáře: