čtvrtek, června 15, 2006

4:44

Konečně se mi zase daří běhat ráno. Jednak je to z důvodů pracovních, a jednak proto, že se v čase uvedeném v titulku pravidelně již déle jak týden probouzím. O ranním běhání bylo toho napsáno hodně, ale právě v těchto dnech si jej mohu pořádně vychutnat.
Vstávám za světla, chladný, vlhký a svěží vzduch se mi dere do plic, vycházející slunce dává naději pěkného dne. Jediné zvuky, které slyším je dovádějící ptactvo a chrapot z druhého patra. Tělo sice není tak podajné, jako odpoledne, ale přesto je ochotné běžet kilometr za čas uvedený v titulku.
Den je zahájen o poznání radostněji. V úterý jsem vyzkoušel i ranní pivní ionťák - to bylo veselé dopoledne.

Někteří z vás, se mě ptají, jaké mám další plány. Tímto týdnem završuji odbobí "hraní si" po maratónu. Období, kdy jsem se nedržel žádného plánu, běhal jen tak, a střihnul jsem si pár zajímavých akcí. Protože o tomto víkendu pracuji, zkusím uskutečnit další bláznivý nápad. Do práce i zpět běžet (jedna cesta 17 km). Od pondělí začínám trénovat podle nového plánu, který mi sestavil Lubosh. Začíná pěkně: pondělí - volno. Mým cílem je zrychlit maraton. Mimo plán, pokud to tělo a trenér dovolí, si udělám další výlet, tentokrát na přítele zvaného Javořice (837 m.n.m.)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Běhání je super a to jak běh popisuješ ve svých článcích musí nadchnout každého. Určitě tomu věnuješ veškerý svůj popracovní čas, co?

Anonymní řekl(a)...

Veškerý čas určitě ne. Běhám většinou 5x týdně. Během pracovního týdne mi běhání zabere průměrně 75 minut denně, o víkendu podle délky tratě. Snažím se běhání přizpůsobit systému PRDS, a spíše hledám volné mezery na běhání. I z toho důvodu je pro mě ranní běh mezi 5-6:30 ideální.

Anonymní řekl(a)...

Witty,
co je systém PRDS??
Of.

Anonymní řekl(a)...

to Ofelie: to je základní životní zkratka, kterou dříve, či později řeší každý!

Práce
Rodina
Děti
Spaní

Pokud zvládneš toto, pak máš nárok na trochu OV (osobniho volna)

Doufám, že jsem tu zkratku nepopletl.

V životě s PRDS a bez PRDS je zásadní rozdíl. Většinou si ho uvědomíme, až poté, co aktivujeme vlastní PRDS :)

Anonymní řekl(a)...

Nebylo D dům? Leda, ze bys mel nejake deti mimo rodinu ;-)
Jinak z toho taky jde SPRD :-)

PetrS řekl(a)...

Definici PRDS ustavil NNN v komentáři:
http://tucnak.flashsite.cz/?p=110#comments

cituji:
Vítej do 4-fázového klubu “PRDS” ( práce,rodina, dům,sport ). ;-)) NNN

Anonymní řekl(a)...

To jsem si mohl myslet, že to napíšu špatně :-)

T.