úterý, června 06, 2006

Soukromá akce

Z časových důvodů se můj plán dlouhého výletu přesunuje již na nadcházející sobotu. Další týden musím do práce. Pokud se nedomluvím s nějakým parťákem jinak, budu trasu zahajovat brzy ráno kousek od Černovic mezi Soběslaví a Pelhřimovem. Cílem je vrch Křemešník 9 km od Pelhřimova. Na jeho vrcholu je rozhledna (40 m) a výsledná kóta činí tak pěkných 805 m.n.m. Podaří-li se mi kopírovat přímý směr jižně od silnice na Pelhřimov, budu to mít asi 30-35 km. První úsek je po pěkné lesní cestě, dál to zatím neznám, ale budu se snažit silnicím vyhýbat. Rád bych na Křemešník dorazil po čtyřech hodinách. Zde bude zajištěna technická pomoc v podobě mé drahé rodinky. Chystám se absolvovat i cestu zpět severní trasou, co nejdále to půjde.
Co od toho očekávám ? Chci si především udělat hezký výlet. Tomu odpovídá naznačené tempo. Také si myslím, že hranice fyzického vyčerpání se mi trochu posunula, a chtěl bych ji zase navštívit. Na cestu si beru vyzkoušený velbloudí vak, gely, zkusím i chleba a ovoce.
Pevně věřím, že silné energetické pole, které mě tento týden probouzí před pátou ranní a nutí jít ihned běhat, zůstane i o víkendu a napomůže mi k pěknému zážitku.
Do soboty mě čekají dva běhy. Zítřejší ranní hodinový fartlek a čtvrteční vyklusání ve Stromovce (pokud do toho zase něco nevleze).

Dneska bych chtěl u příležitosti mého těšení na akci ocitovat čtyři slova z knihy „Běhání od joggingu po maraton“ od autorů Aleše Tvrzníka, Miloše Škorpila a Libora Soumara: „Člověk běhá, aby žil …“. Toto jednoduché, ale zcela výstižné úvodní motto zcela vystihuje i moje běhání. Knížka je velmi pěkná, čtivá a je nabitá užitečnými informace. Vřele doporučuji !

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Witty,
budu držet palce! Úspěšně směřuješ do vod ultramaratonských, tak si to užij, protože za chvíli tě běhy pod 200 km přestanou bavit :-)
Běhu a horám zdar!
Of.

Anonymní řekl(a)...

Héééj, počkej na mě! Já chci taky!

Držím palce a věřím,že svojí první ultra dáš v pohodě.

S velbloudím hrbem se chystám taky experimentovat, mám malý litrový Zefal, tak si ho při nejbližší příležitosti přibalím na chalupu.

Ahoj a ať to běží!

T.

Anonymní řekl(a)...

Witty, budeme na Tebe pod vrcholem Liščího vrchu nad Jirkovem vzpomínat:-) R

PetrS řekl(a)...

už mám přesnou trasu, je to celkem 64 km, z toho 18 neznačeně (snad si to neprodloužím) a 13 km po silnici

Ofelie: :D
Tučňák: podám on-line zpravodajství
Rosťa: díky :), váš závodní výlet by se mi taky líbil, ale musím o víkendu na Vysočině něco zařídit, proto budu soukromničit