středa, června 07, 2006

Tajemství Běžícího Tučňáka konečně odhaleno !

S plným vědomím, že mě Tučňák vyškrtne ze seznamu svých kamarádů a zapomene můj telefon, jsem se rozhodl zveřejnit tuto bulvární zprávu. Dost bylo už věčných dohadů a domněnek, jak Tučňák k rychlému běhu přišel.
Tajemství úspěchu fantastického Tučňákova pokroku spočívá v jeho botách. Ano, v těch botách, které si zakoupil v prosinci loňského roku. Od té doby šla jeho výkonnost prudce nahoru.
Jak k závratnému odhalení vlastně došlo ? Několik týdnů vybírám, zkouším a diskutuji s kamarády o vhodných botách do terénu. Nakonec jsem dal na rady zejména Luboshe, a protože nejsem orientační běžec, který by krosové boty stoprocentně využil, zakoupil jsem univerzální boty, stejné jako má Tučňák. K rozhodnutí přispěla i šokující zpráva, v jakých podmínkách se sportovní boty vyrábí. Mizuno dopadlo relativně nejlépe.(Alespoň tak soudím podle mých slabých znalostí AJ).
Již prvních pár kroků mě upřímně zaskočilo. U nových bot jsem zvyklý, že trvá alespoň 30 km, než si sednou a trochu změknou. U Riderů jsem měl pocit, že od prvního kroku běží samy. Vlnka pod patou, plní nejen tlumící vlastnosti, ale funguje jako pérko, které ulehčí další krok. A k tomu platí přímá úměra, čím pérko více zatížíte, tím déle prodlouží krok.
Běžel jsem dnes ráno stejnou trasu o 2 % rychleji při stejné TF, a to jsem se tělesně necítil lépe než minule. Skutečně, tohle není fikce, a jsem Ridery doslova nadšen.

Jak už to u většiny senzačních odhalení bývá, je pravda velmi jednoduchá. Anebo že bych se mýlil ?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ten odkaz "zpráva" nefunguje. Docela bych si ten článek rád přečetl. Nebyl by jiný link?

David

PetrS řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
PetrS řekl(a)...

Už to hraje :-). Zpráva je v PDF a má 112 stran - chvilku to trvá.

Anonymní řekl(a)...

Musim to potvrdit: tyto boty mitake sedly hned na zacatku a jsem s nimi maximalne spokojen!! Krasne pruzi, daji sepouzit jak na silnici, tak v terenu. Maraton s nimi byl jedna velka radost bez slezlych nehtu a pod. Nemam jedinou pripominku.

T.

running observer řekl(a)...

Mohu se jen připojit ke chvále Mizono Wave Rider 9. Už jsem o tom někde psal. Takové boty se nemusí rozběhávat. Vlídně přijmou do své náruče nohu a starají se o její komfort.